Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Tai, kaip dirbate projekto pradžioje, gali padėti išvengti prašymų perdaryti darbus jam besibaigiant
_______________
Jei su klientu sudarysite projekto darbų apimties sutartį prieš pradėdami darbus, sumažinsite riziką, kad darbus vėliau reikės perdaryti. Čia pateikiame keletą punktų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį.
Aiškiai nurodykite detales
Viską, dėl ko sutarėte su klientu, aiškiai surašykite į darbų apimtį. Pateikite kiek įmanoma daugiau detalių ir nepradėkite darbų, kol nepasiektas susitarimas. Aiškiai nurodykite, kurios sienos bus dažomos, dažų sluoksnių skaičių, tūrį ir spalvų kodus ar dažų pavadinimus, visus paruošimo ir valymo darbus bei tai, kas neįskaičiuota. Žr. „Kaip su klientais sudaryti sutartis”, kur rasite daugiau informacijos apie tai, ką paminėti.
Sudarykite darbų santrauką
Darbų santraukoje pateikiami svarbiausi darbo aspektai, tai dažnai yra sutarties su klientu dalis. Nuo sutarties ji skiriasi tuo, kad sutartyje pateikiamos visos jūsų nuostatos ir sąlygos, o santrauka yra naudingas svarbių detalių: spalvų kodų ar pavadinimų, numatomų pradžios ir pabaigos datų, paruošimo darbų, apdailos, dažysiamų objektų ir sąskaitų apmokėjimo datos, priminimas. Santrauką laikykite darbo vietoje kaip kontrolinį sąrašą.
Reguliariai pasitarkite su klientu
Jei projekto metu su klientu reguliariai tarsitės, galėsite iš karto atlikti pataisymus, tad nereikės visko perdaryti darbams pasibaigus. Jei darbų metu kliento namie nėra, galbūt vertėtų susitikti kas keletą dienų, kad sužinotumėte, ar jis patenkintas. Jei klientas išvykęs atostogų, naudinga nusiųsti atliktų darbų nuotraukų el. paštu.
Tegu spalvą renkasi klientas
Vertinga dalintis savo patirtimi renkant spalvas, tačiau, siekdami išvengti problemų ateityje, visuomet leiskite klientui padaryti galutinį pasirinkimą. Naudokitės programėle „Visualizer”, kad šiam būtų lengviau apsispręsti, tuomet įtraukite jo pasirinktą spalvą į darbo apimtį ir sutartį, kad darbų pabaigoje nekiltų ginčų.
Viską, dėl ko sutarėte su klientu, įrašykite į darbo apimtį