Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Klientų pasitenkinimas reiškia tolesnį bendradarbiavimą ir puikias verslo plėtros galimybes. Čia pateikiame keletą patarimų, kad klientai būtų patenkinti jūsų atliekamais darbais
Savo namais besididžiuojantys klientai dažnai nuvertina dažymo darbų sukeliamą netvarką. Tačiau jei su klientais bendrausite aiškiai, jie išliks patenkinti.
Bendraukite
Jei su klientais kalbėsitės, jie jausis turintys įtakos šiame procese ir tikriausiai bus supratingesni iškilus problemoms. Jei užbaigus darbus klientai yra namuose, parodykite, ką nuveikėte, ir ką planuojate daryti toliau. Jei darbų metu jie yra išvykę, el. paštu arba žinute nusiųskite patalpos nuotraukų – taip klientai jausis ramiau. O jeigu planuojate į darbą neatvykti, aiškiai apie tai praneškite iš anksto.
Dirbkite su maloniais pagalbininkais
Papildomų pagalbininkų elgesys bus siejamas su jumis, tad dirbkite tik su tais žmonėmis, kuriais pasitikite. Kaip jie kalba su klientu? Ar dirbdami jie keikiasi ir rėkauja? Galbūt jie garsiai skundžiasi įrankiais ar darbo vieta? Jei darbininkų elgesys privers klientą nepatogiai jaustis savo paties namuose, tai gali prastai atsiliepti jums ir pakenkti jūsų santykiams su klientais.
Būkite labai atidūs
Jei nutiktų koks nors nelaimingas atsitikimas, net ir nedidelis, geriausia iš karto pranešti klientui, nei nutylėti ir leisti pačiam klientui tai atrasti. Visur naudokite apsauginius paklotus, net ir tose namų dalyse, kurių nedažote, tačiau per kurias vaikštote, pvz., prieškambariuose ir koridoriuose. Net ir vienas paliktas pėdsakas ar dažų lašas gali priversti klientus pasijausti, kad jums nerūpi.
Būkite savo darbo vietoje
Jei atliekant darbus klientai yra namuose, apsvarstykite jiems keliamus suktrukdymus. Jei kiekvienos dienos pabaigoje patalpą išvalysite ir pasiimsite su savimi kiek įmanoma daugiau priemonių, dauguma klientų pastebės papildomas pastangas. Net jei medžiagas reikia palikti, laikykite jas tvarkingai uždengtas ir patrauktas iš kelio.
Jei kurią nors dieną negalėsite dirbti, klientui praneškite iš anksto