Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Kai kliento lūkesčiai yra per dideli, tai sukels tik nusivylimą. Laimei yra keletas būdų, kuriais galite valdyti kliento lūkesčius, kad padėtumėte užtikrinti jo pasitenkinimą
Kiekvienas turi savo svajonių namus, o dažymas yra bandymas šią svajonę įgyvendinti. Tačiau tai taip pat gali reikšti kliento lūkesčių dėl to, kas įmanoma, valdymą, kad šis neliktų nusivylęs.
Pageidavimų sąrašas
Pirmiausia išsiaiškinti, ko konkrečiai klientas pageidauja. Ar jis nori, kad nedidukė erdvė atrodytų didelė ir erdvi? Gal ji turi norimo stiliaus ar spalvų pavyzdžių?
Tikrosios padėties įvertinimas
Tinkamos spalvos gali transformuoti patalpą, tačiau jos nėra visagalės. Jei klientas tikisi, kad perdažyta nedidelė patalpa atrodys kaip prabangi pokylių salė, svarbu jį pataisyti. Būkite pozityvūs, tačiau realistiški, ir pabrėžkite, kur natūrali šviesa arba erdvės dydis paveiks rezultatus.
Skaičiai
Sutarę dėl darbo apimties, pasidomėkite kliento lūkesčiais dėl biudžeto ir laiko. Jei jie yra nerealistiški, apie tai aiškiai pasakykite iš karto, tačiau pasiūlykite kompromisų. Jei per daug prižadėsite norėdami, kad klientas būtų patenkintas, vėliau jis tik nusivils. Nors klientui gali nepatikti išgirsti „ne”, pateikę kitų sprendimo būdų parodysite, kad esate pasirengę ieškoti kompromiso.
Darbas
Namų dažymas gali būti painus dalykas. Nors imatės visų priemonių darbui puikiai atlikti, verta klientams paaiškinti, ko tikėtis: jūsų darbo valandas, kas bus vietoje ir kaip viskas bus paliekama per naktį. Tai turėtų nuraminti jūsų klientus ir padėti užtikrinti jų pasitenkinimą.
Pasitraukimas
Suteikite klientams patarimų, būkite pasiruošę veikti lanksčiai, tačiau jei jaučiate, kad jų lūkesčiai yra nerealistiški, būkite pasirengę atsisakyti darbo. Kartais prasto darbo sukeltas stresas yra blogiau nei jokio, o savo laiką verčiau išnaudoti nauju klientu paieškoms.
Sutarę dėl darbo apimties, pasidomėkite kliento lūkesčiais dėl biudžeto ir laiko