Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Naujas darbas? Užbėkite problemoms už akių, perskaitę mūsų sąrašą, kuriame pateikiami su naujais dažymo projektais susiję įspėjamieji ženklai
_______________
Tai jau pradėtas darbas
Kartais nauji dažymo projektai nėra tokie nauji – juos pradėjo ir neužbaigė kitas dažytojas arba namų savininkas, supratęs, kad neturi laiko arba įgūdžių darbui užbaigti. Tai neturi būti priežastimi atsisakyti darbo, tačiau svarbu žinoti, kas jau buvo padaryta ir kodėl. Jei klientas turėjo nepagrįstų reikalavimų vienam dažytojui, tai gali pasikartoti.
Jūsų klientas turi „pasidaryk pats” idėjų
Net jei jie dar neatsiraitojo rankovių, kartais klientai nori padėti, nes jiems patinka darbuotis patiems arba darbus jie nori atlikti pigiau. Jei klientas įsitraukęs į darbą, aiškiai pasakykite apie reikalaujamus standartus ir raštu sutikite, kad nesate atsakingas už jo atlikto darbo kokybę. Šiuo atveju labai svarbu turėti išsamią darbo apimtį .
Dar nesutikote „boso”
Dėl bet kokio naujo projekto darbo apimties turite nuspręsti su tuo žmogumi, kuris jums mokės pinigus, nes sutartį sudarote su juo. Įsitikinkite, kad būtent šis asmuo patvirtina bet kokias sutartis, o ne jo draugas ar šeimos narys. Jei dirbate su pora, įsitikinkite, kad abu sutarė dėl tokių dalykų kaip, pvz., spalvos ir ką reikia nudažyti.
Niekas nenori imtis iniciatyvos
Ar jūsų klientas nelabai žino, ko nori? Ar jie linkę sprendimus palikti jums? Jei klientas pradžioje aiškiai nepasako, ko pageidauja, būkite paslaugus ir jiems pagelbėkite, tačiau aiškiai pasakykite, kad tai jų sprendimas. Tuomet įsitikinkite, kad tai įtraukta į sutartį bei darbo apimtį.
Jūsų patarimai ignoruojami
Patarimų dėl tinkamos apdailos siūlymas yra geras būdas savo kompetencijai parodyti. Nors ir svarbu neparinkti spalvų už klientą (dėl to nuspręsti turi jis), atsargiai elkitės su tais klientais, kurie visiškai nenori įsiklausyti į jūsų patarimus arba primygtinai reikalauja tokios apdailos, kuri paviršiui netinka. Galiausiai jūs būsite kaltas, jei klientui nepatiks rezultatas.