Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Gerai atliktas darbas visuomet yra proga gauti daugiau dažymo darbų. Perskaitykite mūsų patarimus, kaip gauti tobulų klientų atsiliepimų
_______________
Niekas taip nepadės gauti daugiau darbų kaip laimingo kliento rekomendacija. Gerai atliktas darbas yra proga jūsų verslui augti, tad nepraleiskite galimybės gauti klientų atsiliepimų.
Malonūs gestai atlikus darbą
Paprastai darbas užsibaigia sąskaita, tačiau pridėję nedidelę dovanėlę paliksite įspūdį. Pavyzdžiui, galite padovanoti pavyzdinę projekte naudotos spalvos dažų skardinę nedideliems pataisymams arba keletą nedidelių dažymo teptukų su ant jų atspausdinta jūsų kontaktine informacija. Maži gestai gali padėti jums išsiskirti iš konkurentų.
Akis į akį
Laimingas klientas jausis dar laimingesnis, jei žinos, kad jus pažįsta ir gali pasitikėti. Tad svarbu atsiliepimo paprašyti asmeniškai – tai parodys, kad jums rūpi jūsų kliento nuomonė ir turėsite daugiau šansų gauti teigiamą atsaką.
Susisiekite su klientu atlikę darbą
Nusiuntę klientui elektroninį arba popierinį laišką su keletu klausimų, pvz., „Kaip vertinate suteiktas paslaugas?” arba „Ar patarimai dėl spalvų ir apdailos buvo naudingi?” paskatinsite jį pateikti atsiliepimą. Tiesioginiai klausimai paprastai veikia geriau, nei tuščias popieriaus lapas.
Nebijokite paredaguoti
Žmonės paprastai nekalba tobulais sakiniais, kuriuos galima imti ir cituoti. Jei klientas pagyrė jūsų darbą, pasiteiraukite, ar galite jį pacituoti, ir nusiųskite el. laišką su citata, kad šis ją patvirtintų.
Pateikite išsamesnės informacijos
Atsiliepimai yra paveikesni, jei juos galima kam nors priskirti ir juose pateikiama šiek tiek informacijos apie patį darbą ir atlikimo vietą. Dauguma klientų nenorės dalintis savo vardu ir pavarde, bet šiek tiek papildomos informacijos (pvz., „Jonas, Vilnius, keturių kambarių namas”) gali turėti didelės reikšmės.
Pridėkite nuotraukų
Atsiliepimai yra daug paveikesni juos pateikus kartu su nuotraukomis. Tačiau būtinai paprašykite leidimo naudoti užbaigto darbo nuotraukas, ypač jei planuojate jas siųsti naujiems klientams. Be to, įsitikinkite, kad jose nėra nieko, kuo remiantis būtų galima identifikuoti savininką ar adresą, pvz., šeimos nuotraukų ar laiškų. Demonstravimo įrankis yra puikus būdas darbams demonstruoti.
Būkite pasiekiamas
Įsitikinkite, kad ant visų dalykų, kuriuos pateikiate klientams, būtų jūsų kontaktinė informacija, pvz., ant vizitinių kortelių, sąskaitų ir el. laiškų, kad klientai žinotų, kur siųsti atsiliepimus. Ši informacija turi apimti visas paskyras socialiniuose tinkluose, kad klientai galėtų jus pažymėti savo socialinių tinklų paskyrose.
Gerai atliktas darbas yra proga jūsų verslui augti