Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Išsamus projekto kontrolinis sąrašas, kad dažymo darbai eitųsi sklandžiai
Peržiūrėję paprastą projekto kontrolinį sąrašą įsitikinsite, kad esate pasiruošę pradėti naują darbą. Štai į ką reikėtų atkreipti dėmesį.
1. Spalvų patikrinimas
Ar jūsų klientas galutinai nusprendė, kokios spalvos pageidauja? Nors svarbu klientui patarti ir pasidalinti savo patirtimi, galutinį sprendimą priimti turi jis pats. Jei turėsite aiškų spalvų kodų arba pavadinimų sąrašą, suteiksite klientui papildomo pasitikėjimo jumis.
2. Darbo apimties patikra
Ar į darbo apimtį įtraukėte visą išsamią informaciją apie darbą, įskaitant paruošimo darbus, spalvų kodus, galimą sluoksnių skaičių, problemas, kurias reikės išspręsti, ypatingus pageidavimus ir dažysiamus paviršius? Jei to neturite, geriausia nepradėti jokių darbų. Be to, darbo apimties sudarymas klientams parodys, kad jie dirba su savo srities profesionalais.
3. Produktų patikra
Sutarus dėl darbo apimties ir prieš nutariant dėl bet kokių terminų ir projekto plano, laikas patikrinti jūsų turimas medžiagas – ar tiekėjai galės suteikti reikalingas medžiagas reikiamu laiku? Ar reikės atlikti kokią nors ypatingą apdailą, kuriai medžiagų gali tekti ieškoti ilgiau? Ar apsvarstėte reikalingą gruntą ir kitus įrankius?
4. Rinkinio patikra
Ar reikės kokios nors ypatingos įrangos, pvz., itin aukštų kopėčių ar galingo šlifuoklio? Ar jūsų turimi įrankiai atlaikys darbą?
5. Komandos patikra
Ar kokiuose nors darbo etapuose reikės papildomos pagalbos, pvz., asistento ar tinkuotojo? Prieš sutardami dėl kaštų, laiko ir projekto plano, dar kartą patikrinkite jų pasiekiamumą ir įkainius.
6. Sutarties patikra
Išsami sutartis su klientu turi numatyti darbo apimtį ir apmokėjimo nuostatas, draudimo ir garantijų informaciją, kliento įsipareigojimus suteikti prieigą ir kitas nuostatas, kurias pasirinksite įtraukti. Klientui neperskaičius ir nepasirašius sutarties negalima pradėti jokių darbų.
7. Finansų patikra
Galiausiai, jei prašėte sumokėti avansą, ar jis buvo sumokėtas?
Sutarę dėl darbo apimties, peržiūrėkite savo turimas medžiagas