Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Ištrinkite paskyrą
Sunkus darbas jau baigtas. Kitas veiksmas yra įsitikinti, kad jūsų projektas suteiks norimą rezultatą
Projektas nesibaigia dažams išdžiūvus. Tai yra akimirka, kurią galite geriausiai išnaudoti savo verslui – geras galutinis įspūdis gali nulemti teigiamų kliento atsiliepimų, tolesnį bendradarbiavimą ir puikias rekomendacijas būsimiems klientams.
Didysis pristatymas
Gerai išvalę darbo vietą, leisite savo meistriškumui sužibėti: tai akimirka, kai klientui atgal perduodate jo namus ir, norint sudaryti geriausią įspūdį, turėtų nelikti jokių čia atlikto sunkaus darbo ženklų. Į vietą sudėkite perstatytus baldus, išneškite visus įrankius ir apsvarstykite apšvietimą: geriausiai tinka natūrali šviesa, tad atidarykite visas užuolaidas arba žaliuzes, tačiau jei kambarys yra tamsus, galite uždegti lempų.
Atsitraukite
Namų dekoravimo projektai yra labai asmeniški. Suteikite klientui laiko ir erdvės užbaigtam darbui apžiūrėti. Neskubėkite klausti jų nuomonės , tačiau būkite pasirengę klausytis, kai jie norės atsakyti.
Pasiūlykite įžvalgų
Klientai gali jaudintis pirmą kartą pamatę užbaigtą projektą. Davę laiko viską apžiūrėti, pateikite savo kaip profesionalo nuomonę dėl apdailos ir kodėl jūsų manymu viskas puikiai pavyko.
Paskatinkite pateikti atsiliepimą
Užtikrintai paprašykite kliento atsiliepimo. Pasakykite, kad jo nuomonė jums itin svarbi ir būkite pasirengę išklausyti. Jei kliento atsiliepimai yra teigiami, paklauskite, ar jie nenorėtų parašyto rekomendacijos.