Malonu jus matyti
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Sveiki atvykę į Sadolin
Kitu atveju prisijunkite el. Paštu
Prisijungti su el. paštas
Ačiū!
už registraciją
Toks naudotojas jau yra.
Užmiršote slaptažodį?
Įveskite su savo paskyra susietą el. pašto adresą
Paskyros informacija
Password changed successfully.
Užmiršote slaptažodį??
Would you spare a minute to answer 3 questions
If you have concerns about your privacy?
Read our privacy policy
Kiekvienas užbaigtas projektas yra jūsų verslo išbandymas. Tad kaip įgytą patirtį pritaikyti kitam darbui?
Praktinė patirtis dažnai yra geriausias būdas mokytis. Užbaigę projektą, naudokitės mūsų paprastu projekto kontroliniu sąrašu, kad įvertintumėte darbą ir rastumėte būdų verslui patobulinti.
Pradinė darbo apimtis
Ar darbo apimtis buvo tiksli? Jei reikėjo atlikti papildomų darbų, kokie buvo šie darbai, ar jie buvo apmokėti? Jei pastebite, kad tam tikros problemos kartojasi, pvz., klientai reikalauja papildomo valymo užbaigus darbą, gali būti, kad jūsų sudaroma darbo apimtis yra nepakankama arba netenkate galimybių parduoti brangesnes paslaugas.
Išteklių skyrimas
Ar nuvertinote medžiagų arba darbo kaštus? Egzistuoja paprastos taisyklės, į kurias reikia atkreipti dėmesį siekiant patobulinti darbo įvertinimą ir sąmatą. Pirmiausia darykite prielaidą, kad jūsų ir jūsų kolegų produktyvumas sieks 80 %, taip turėsite papildomo laiko, jei darbų atlikimas truktų ilgiau. Jei darbai nuolat trunka ilgiau, nei numatyta, galbūt pervertinate savo darbo tempą. Vertindami naują projektą, pastabas dėl išmatavimų galite įrašyti tiesiai programėlėje „Expert”, kad galėtumėte į jas pasižiūrėti spręsdami dėl kaštų ir tvarkaraščių.
Klientų atsiliepimai
Ar klientas buvo patenkintas užbaigtu projektu, ar gavote jo atsiliepimų? Nuoširdi kliento rekomendacija yra naudingas pardavimo įrankis, tačiau ji gali apimti ir tokį grįžtamąjį ryšį, kuris padės tobulinti jūsų darbo pobūdį.
Netikėtumai
Nuo planavimo pradžios iki darbo užbaigimo gali įvykti nesėkmių. Kaip tvarkotės su problemomis ir ką kitą kartą galėtumėte daryti kitaip? Jei klientas jūsų sutartyje ką nors ne taip suprato, kaip galite to išvengti imdamiesi naujo projekto?
Egzistuoja keletas paprastų taisyklių, padėsiančių tobulinti darbo įvertinimą ir sąmatas